Organizacja
Organy Przedszkola:
- Dyrektor Przedszkola
- Rada Pedagogiczna
- Rada Rodziców
Kompetencje tych organów zawarte są w statucie przedszkola (rozdz. V)
Ramowy rozkład dnia dla dzieci 5- 6 letnich.
6.30 – 7.00 - dyżur
- działalność zabawowa dzieci.
7.00 – 8.00.
- zabawy swobodne wynikające z potrzeb dzieci.
- prace nauczycielki o charakterze obserwacyjnym (zabawy oddechowe, słuchowe, gramatyczne, ortofoniczne itp.).
PODSTAWA PROGRAMOWA
8.00 – 9.00
- zabawy dowolne dzieci w kącikach zainteresowań.
- zestaw ćwiczeń porannych.
- czynności higieniczne.
9.00 – 10.00
- Ś N I A D A N I E ,
- I zajęcie edukacyjne organizowane i prowadzone przez nauczycielkę.
10.00 – 11.00
- II zajęcie edukacyjne prowadzone przez nauczycielkę,
- pobyt dzieci na świeżym powietrzu: spacery, zabawy w ogrodzie przedszkolnym.
11.00 – 12.00
- pobyt dzieci na świeżym powietrzu: gry, zabawy ruchowe, sportowe, badawcze.
- O B I A D
12.00 – 13.00
- zabawy relaksacyjnę (czytanie bajek, słuchanie bajek z CD, słuchanie muzyki itp.).
- zabawa korekcyjno-kompensacyjne- praca indywidualna (ćwiczenia słuchowe, ortofoniczne, graficzne)
13.00 – 14.00
- zabawy dydaktyczne o charakterze ćwiczeń utrwalających.
- czynności samoobsługowe, higieniczne.
- P O D W I E C Z O R E K
14.00 – 15.00
- zabawy rytmiczno-ruchowe, taneczne, gry dydaktyczne,
- zajęcia dodatkowe poza podstawą programową.
15.00 – 16.00
- zabawy dowolne dzieci według zainteresowań.
- zabawy swobodne wynikające z potrzeb dzieci.
- prace nauczycielki o charakterze obserwacyjnym.
16.00 – 16.30 - dyżur
- działalność zabawowa dzieci.
Ramowy rozkład dnia dla dzieci 4-letnich (bez leżakowania)
6.30 – 7.00 - dyżur
- działalność zabawowa dzieci,
7.00 – 8.00
- zabawy swobodne dzieci wynikające z potrzeb dzieci,
- prace nauczycielki o charakterze obserwacyjnym, wyrównawczym, korekcyjnym, stymulującym.
P O D S T A W A P R O G R A M O W A
8.00 – 9.00
- zabawy dowolne dzieci w kącikach zainteresowań,
- prace porządkowo – gospodarcze i hodowlane,
- zestaw zabaw porannych,
- czynności higieniczne i samoobsługowe,
9.00 – 10.00 - Ś N I A D A N I E ,
- zajęcia edukacyjne, organizowane, inspirowane i prowadzone przez nauczyciela, wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju,
10.00 – 11.00
- pobyt na świeżym powietrzu - spacery, wycieczki, zabawy w ogrodzie przedszkolnym, gry i zabawy ruchowe, sportowe, rekreacyjne, prace porządkowe, ogrodnicze, obserwacje przyrodnicze, zabawy badawcze, poznawanie różnorodnych środowisk przyrodniczych,
11.00 – 12.00
- zabawy dowolne dzieci w kącikach zainteresowań, indywidualne i grupowe,
- prace nauczycielki o charakterze obserwacyjnym,
- prace indywidualne i grupowe,
- czynności higieniczne i samoobsługowe,
- O B I A D
12.00 – 13.00
- relaks – słuchanie muzyki, opowiadanie lub czytanie bajek,
13.00 – 14.00
- zabawy dydaktyczne,
- zabawy utrwalające,
- czynności higieniczne i samoobsługowe,
- P O D W I E C Z O R E K
14.00 – 15.00
- zabawa ruchowa,
- zabawy i gry dydaktyczne,
- zabawy dowolne lub zorganizowane z inicjatywy dzieci,
- kontakty indywidualne,
15.00 – 16.00
- zabawy swobodne według zainteresowań,
- prace nauczycielki o charakterze obserwacyjnym,
16. 00 – 16.30 - dyżur
- działalność zabawowa dzieci,
Ramowy rozkład dnia dla dzieci leżakujących.
6.30 – 7.00 - dyżur
- zabawy w kącikach tematycznych,
7.00 – 8.00
- schodzenie się dzieci,
- zabawy swobodne dzieci w kącikach zainteresowań,
- kontakty okolicznościowe i indywidualne zaplanowane i wynikające z potrzeb dzieci,
- prace nauczycielki o charakterze obserwacyjnym, wyrównawczym, korekcyjnym, stymulującym.
P O D S T A W A P R O G R A M O W A
8.00 – 9.00
- zabawy dowolne,
- zabawy dydaktyczne, ortofoniczne, oddechowe, ze śpiewem,
- prace porządkowo – gospodarcze i hodowlane,
- czynności higieniczne i samoobsługowe,
- zabawa ruchowe, ze śpiewem,
9.00 – 10.00
- Ś N I A D A N I E ,
- zajęcia edukacyjne, organizowane, inspirowane i prowadzone przez nauczyciela, wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju,
10.00 – 11.00
- pobyt na świeżym powietrzu - spacery, wycieczki, zabawy w ogrodzie przedszkolnym, gry i zabawy ruchowe, sportowe, rekreacyjne, prace porządkowe, ogrodnicze, obserwacje przyrodnicze, zabawy badawcze, poznawanie różnorodnych środowisk przyrodniczych,
11.00 – 12.00
- zabawy dowolne dzieci w kącikach zainteresowań, indywidualne i grupowe,
- prace nauczycielki o charakterze obserwacyjnym,
- czynności higieniczne i samoobsługowe,
- O B I A D
12.00 – 13.00
- leżakowanie - słuchanie, opowiadanie lub czytanie bajek,
13.00 – 14.00
- leżakowanie - słuchanie muzyki relaksacyjnej, klasycznej, odgłosów przyrody,
- czynności higieniczne i samoobsługowe,
- P O D W I E C Z O R E K
14.00 – 15.00
- zabawa ruchowa,
- zabawy utrwalające o charakterze obserwacyjnym, wyrównawczym, korekcyjnym, stymulującym.
- zabawy dowolne lub zorganizowane z inicjatywy dzieci,
- kontakty indywidualne,
15.00 – 16.00
- zabawy swobodne według zainteresowań,
- gry edukacyjne, planszowe z małym zespołem,
- rozchodzenie się dzieci,
16. 00 – 16.30 - dyżur
- zabawy w kącikach tematycznych,
- psycholog- brak
- logopeda- Justyna Kunert, zajęcia pn- 8.00- 9.00, 12.00- 13.00, wt, śr- 8.00- 9.00, cz- 12.00- 13.00, pt- 8.00- 9.15.
- gabinet pielęgniarki- brak
- organizacja nauczania religii- religia odbywa się 2 razy w tygodniu po 15 min. dla dzieci 3, 4-letnich, po 30 min. dla dzieci 5, 6- letnich.
- konsultacje dla rodziców odbywają się podczas bieżącej pracy nauczycielek,
- organizacja zajęć dodatkowych:
- nauka języka angielskiego odbywa się 2 razy w tygodniu po 30 min. dla dzieci 5-6 letnich,
- zajęcia logopedyczne prowadzone są indywidualnie lub w 2–3 osobowych zespołach.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 06-03-2018 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 285